wtorek, 28 lipca 2015

Prolog

**
U niej:
Siedzę w domu,a za oknem ponura jesień. Nienawidzę tej pory roku,ale jak każda przychodzi,a potem przemija. W takie dni,kiedy nie mam na nic ochoty,najchętniej cały taki dzień przespała w swoim łóżku,albo oglądała swój ulubiony serial obżerając się czekoladkami. Jak dotychczas nie szukam wariacji w swoim życiu. Jestem spokojną dziewczyną,która najchętniej nigdy nie zabierałaby głosu wśród towarzystwa. Taka już jestem i mimo tego,że dużo osób się ze mnie śmieje,ja tego nie zmieniam i nawet nie próbuję. Od urodzenia mieszkam w Rzeszowie, kocham to miasto. Moi rodzice mieszkają 10 minut drogi ode mnie,więc często ich odwiedzam. Jedyne czego żałuję w swoim życiu to tego,że jestem jedynaczką,ale niestety nie mam na to wpływu. Przez to,że nie umiem otworzyć się na ludzi nie mam dużo znajomych,a nie wspominając już o chłopaku. Tak naprawdę nigdy nie przeżyłam prawdziwej miłości. Były jakieś tam zauroczenia,ale szybko mijały. Faceci bardziej się ze mnie śmieją niż próbują nawiązać ze mną jakikolwiek kontakt,więc ja też nie próbuję. Mimo tego,iż jestem na wszystkie zajęcia bardzo dobrze przygotowana postanowiłam,że skoro i tak jest brzydka pogoda to powtórzę sobie wszystko jeszcze raz. Zawsze byłam dobrze wyuczona i to pewnie dlatego wszyscy mówili,że jestem największym kujonem. Po skończonej powtórce musiałam przygotować się do wyjścia. Pracuję jako przedszkolanka. Szczerze mówiąc nie lubię tej pracy. Mam jej już dość,dlatego szukałam jakiś innych ofert. Jeszcze w pierwszej liceum pomagałam mojej cioci w prowadzeniu restauracji. Pracowałam tam jako kelnerka i bardzo mi się to przydało,gdyż teraz znalazłam dobrą ofertę pracy w klubie, właśnie na tym stanowisku. Wysłałam im wszystkie papiery potrzebne do starania się o nową posadę,więc mam nadzieję,że będę mogła rozstać się raz na zawsze z przedszkolem. Na razie muszę jeszcze tam chodzić i użerać się z dziećmi bogatych rodziców. Z wielką niecierpliwością czekałam na ich odpowiedź. 


________________________________________


Witam! Jeśli jesteście ciekawi czy Lena zmieni pracę i co może ją tam spotkać to zostańcie ze mną :) Zapraszam oczywiście do wspierania mnie poprzez pisania komentarzy <3 Dajcie mi znak,że tu jesteście,żebym wiedziała czy jest sens to pisać <3 Z góry dziękuję i pozdrawiam <3


1 komentarz:

  1. Cudo możesz mnie tutaj informować :http://mlodawdowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń